KADONNUT: Korjausvälinepussi

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

User avatar
Eliel
Posts: 64
Joined: 13.9.2006 20:11:54
Location: Kerava

KADONNUT: Korjausvälinepussi

Postby Eliel » 2.9.2011 1:00:25

Noni,

Niinhän siinä sit kävi. Koitin olla järjestelmällinen ja laitoin kaikki korjausvälineet (krimppipihdit, krimppikotelon jossa stenkku, wishbonet, pätkän(t) varakumia, nartsaa, pukuliiman, kelan) samaan pussiin, helppo sitten löytää. Toimi hyvin kunnes koko pussi katosi. PERKELE.

Puku säpäleinä siis ja liimaa tarttis, ja oikeestaan kaikkia muitakin kamoja sillä Portugalissa tuskin selvitään ilman niitä. Sillä muovipussilla missä ne kamat on ei nyt oo niin väliä...

Vika varma havainto pussista on järvikisoista. Siellä lähtösekoilussa varmaan päätynyt väärään autoon tai jäänyt mestoille (toivottavasti ei). Kimi? Jonkka? Rapo? Joku muu? Jos löytyy ni laittakaa mahd. pikaisesti koodia, alkaa olla kiire saada reissukamat läjään ja puku kondikseen.

Jos löytyy pussi tai hyvä johtolanka, soittakaa mulle 0400759180 tai laittakaa tekstaria tai jotain. Lupaan tarjota löytäjälle bisset tai vaikka kahetkin. Dänks.


Eliel Epätoivo

User avatar
Jonkka
Posts: 53
Joined: 4.11.2004 17:02:21
Location: Vantaa

Postby Jonkka » 2.9.2011 7:16:01

Eltsu, Älähän hättäile!! Mä kuule pahoin pelkään että se löytyy multa himasta. Mä otin silloin järviskaboista sun rojut kyytiin ja on erittäin todennäköistä että yks epämääräinen muovipussi lojuu meidän varaston lattialla...

Tuu hakee se ni saat mielenrauhan.

-jonookka-

User avatar
Eliel
Posts: 64
Joined: 13.9.2006 20:11:54
Location: Kerava

Postby Eliel » 2.9.2011 8:43:59

JESS, näin mä vähän ajattelinkin et tässä on käyny!

Eliel Ei-Enää-Epätoivo

User avatar
Kimi
Posts: 820
Joined: 2.11.2004 10:26:01
Location: Ingå

Postby Kimi » 3.9.2011 23:41:06

Aaa joo, mä tiiän sen pussin, se on se jolla korjaat perämoottorit ja sitikat jotka lakoaa pitkin reissuja. Hyvä pussi olla mukana, älä vaan hävitä.

-Dk


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 96 guests