Sukellus Areenalle Espooseen kaveria vailla vk3-vk4

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

User avatar
Graybear
Posts: 55
Joined: 19.9.2014 1:39:57
Location: Pirkkala

Sukellus Areenalle Espooseen kaveria vailla vk3-vk4

Postby Graybear » 10.1.2018 18:09:49

Moro,

Oon työreissulla pääkaupunkiseudulla vk 3-4 2018. Olisi mukava päästä käymään sukellusareenalla treenaamassa iltaisin klo 18->. Se on noin 20min ajomatkan päässä Espoon kehä II luoteeseen. Syvyyttä löytyy 8 m sekä vedenalainen lippa jonka alle mennä. Paikka on kuulemma Suomen syvin uima-allas. Olen Espoossa hotellissa yöt.

Vain kaverin kanssa saa mennä tai isommalla porukalla 25€/90min per nuppi. Etukäteen tiedustelut sinne mahtuuko, vai onko jo varattu ryhmälle. Jos ei ole priva varausta, niin pääsee.

Ota yhteyttä jos kiinnostaa: 050 - 3 0 3 83 55
Mika K

PS. Oon Thaimaaseen lähössä sukeltaan kuukauden päästä, niin ois hyvä saada vähän syvyys treeniä turvallisessa ympäristössä kesän jäljiltä ;)
-Mika K

User avatar
Leksa
Posts: 266
Joined: 11.4.2006 16:51:38
Location: Helsinki,Suami,Finland
Contact:

Re: Sukellus Areenalle Espooseen kaveria vailla vk3-vk4

Postby Leksa » 16.1.2018 14:30:10

Tämä oli yllättävän hieno tieto että Suomeen on saatu tällainen, olen ihmetellytkin, että miksei pääkaupunki seudulle ole tällaista syvempää allasta vielä tehty! no nyt se sitten on tehtykin :) Hieno homma! tietysti olisi saanut olla syvempikin mutta on tämä kai nyt paree kun ei mitään!! Pitää katsoo mitä sukellus kamoja on tullut mukaan Helsinkiin ja ottelen yhteyttä!
BEUCHAT
Champion du Monde
nro. 166 (alustava varaus)

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

Re: Sukellus Areenalle Espooseen kaveria vailla vk3-vk4

Postby Maza » 17.1.2018 17:40:46

Mä voisin tulla ens keskiviikkona. 24.1

T Matti

User avatar
Leksa
Posts: 266
Joined: 11.4.2006 16:51:38
Location: Helsinki,Suami,Finland
Contact:

Re: Sukellus Areenalle Espooseen kaveria vailla vk3-vk4

Postby Leksa » 17.1.2018 22:27:02

No niin sinne sitten! ;)
(päivitys)
No en taida sitten mennäkkään! :) Kommentoin vähän vissiin liian kriittisesti sivujen huonoa kuvamäärää altaasta sähköpostissa ja sain kiellon mennä sinne, näin rivien välistä luettuna :) Kuulemma yhteistyötä ei jatketa, ei se kerenny alkaakkaan! Ei oo vastaavaa tapahtunut mun elinaikana :) Ois pitänyt ymmärtää että vastassa oli herkkänahkainen yrittäjä, meneehän siinä hermo kun on firmakin miinuksella ja joku koittaa antaa sivuista neuvoja! Pitäähän sille nyt kielto antaa. Pehmeämmin olisin voinut kyllä varmasti kirjottaa mutta jokapäivä ei voi onnistua :? Olin kuulemma ihmeellisen kiinnostunut paikasta kun kyselin kuvia!!!??? :-D Hämärin reaktio ikään yrittäjältä koskaan :-D En voi suositella :wink: Älkää vaan musta kertoko mitään jos erehdytte meneen joskus, voitte joutua mustalle listalle vaikka! sen verran erikoista ja krapiaa touhua!
Lepo jatkakaa!
Last edited by Leksa on 18.1.2018 17:48:26, edited 1 time in total.
BEUCHAT
Champion du Monde
nro. 166 (alustava varaus)

User avatar
Graybear
Posts: 55
Joined: 19.9.2014 1:39:57
Location: Pirkkala

Re: Sukellus Areenalle Espooseen kaveria vailla vk3-vk4

Postby Graybear » 18.1.2018 14:54:48

Harmi juttu. Sairastuin ja joudun perumaan hesan reissut. Siirretään idea seuraavaan kertaan.
-Mika K


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 71 guests