PM-kisat NORJA!

Keskustelua suomeksi. Kaikki rekisteröityneet käyttäjät voivat lisätä aiheita ja keskustella.

Moderator: Maza

User avatar
Maza
Posts: 3120
Joined: 4.11.2004 0:43:32
Location: Uusikaupunki, Finland

PM-kisat NORJA!

Postby Maza » 30.6.2008 1:16:18

Semmosta vaan, että tänä vuonna meidän kansainvälisimmät ja tärkeimmät kisat ovat PM-kisat Kristiansundissa.

Se on positiivista, mutta myös perseestä koska kisat järjestävä Tonny Hansen ei vastaa yhteenkään Pylin tai Tanskan delegaation lähettämään kysymykseen kisa-alueista, majotuksista jne...

Itse en ole koskaan syyskuun puolella Kristiansundissa ollut ja näin toten tutut kalapaikat voivat olla tyystin toisenlaiset. Joten jos PM-kisoissa halutaan menestyä niin pakko skautata kunnolla.

Eli asiaan. Ne jotka tänä vuonna menee Krs.Cuppiin ( itse en osallistu tänä vuonna )niin kuumottakaa Hansenia alueista jne...Vaikka se onkin turhaa.

Sitten toivoisin, että jos Pyli pystyisi anomaan liitolta tuhannen euron lisäystä PM-kisoihin koska tarvitsemme kunnon skauttaus veneen. Meidän pitää se vuokrata tai sitten jos joku suomalainen tuo veneen niin maksetaan hänelle kuljetuskulut + vuokraa. Jos joku lähtee omalla veneellään niin se on tietysti hyvä, mutta joukkue tarvitsisi yhden veneen.

Skauttaamiseen riittää jokaisella 1-2 päivää. Hansenin tuntien, se kelmi voi yrittää vaikka mitä. Hänen organisointiin emme voi luottaa. Itse vuokrasin häneltä viime vuonna veneen joka maksoi 200 euroa päivä.

PM-menestyksen eteen on tehtävä kovasti töitä. Tanskalaiset tulee olemaan tänä vuonna tosi kovia.

Itse en voi lähteä syyskuussa Kristiansundiin autolla, mutta jos joku on menossa niin minun veneen voi tietysti ottaa hinaukseen.

Aika ajoissa näissä asioissa, mutta kun nyt ei muutakaan......

Ja onnittelut vielä Jaatiselle ja etenkin Salakarille tosi hienosta suorituksesta Dödiksessä.

Maza

User avatar
Tapsa
Posts: 1832
Joined: 12.11.2004 15:53:00
Location: Turku
Contact:

Re: PM-kisat NORJA!

Postby Tapsa » 30.6.2008 9:49:35

Maza wrote:Eli asiaan. Ne jotka tänä vuonna menee Krs.Cuppiin ( itse en osallistu tänä vuonna ).
Maza


tää olikin tämän päivän paras uutinen ;)
(tosin muistelinkin että näin olisi, mutta varmistus on aina positiivista)

SIIS LOISTOPISTEITÄ Suomen rankingiin TARJOLLA K-SUNDISSA yyyeeaaahhh.
kiitos maZa.

NYT onkin kunnon kisat tyrkyllä.
tää pistää yrittämään ihan tosissaan.


(AAMULLA PUHKES KUMI, TAITAA JÄÄDÄ UUTISOINNISSA KAKKOSEX.)
"kisaaja" no: 76.

http://www.touhula.net

peksy
Posts: 91
Joined: 20.12.2005 19:14:21
Location: Kotka

kumi puhkesi?

Postby peksy » 30.6.2008 20:30:52

onnea tulevalle isälle..

User avatar
Tapsa
Posts: 1832
Joined: 12.11.2004 15:53:00
Location: Turku
Contact:

Postby Tapsa » 30.6.2008 23:45:56

;) polkypyörän
"kisaaja" no: 76.



http://www.touhula.net


Return to “Yleistä”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 76 guests