Sporasub patriot lautta tai vastaava

Moderator: Maza

Samiset
Posts: 33
Joined: 19.7.2013 8:54:11
Location: Vantaa

Sporasub patriot lautta tai vastaava

Postby Samiset » 22.7.2013 12:28:35

Voi ehdottaa vastaavanlaista tai parempaa jos on myynnissä :)
Voi soittaa tai laittaa vaikka viestillä nolla41 5118833
Kuin kala kuivalla maalla

User avatar
Leksa
Posts: 266
Joined: 11.4.2006 16:51:38
Location: Helsinki,Suami,Finland
Contact:

Postby Leksa » 22.7.2013 12:50:02

Varmasti ihan järkevä ostos! näyttää siistiltä jne saa kamaa mukaan! tolla pääsee alkuun.
ja sittenhän seuraavaksi pitää ostaa homosohva, se on must! ja sittehän seuraavana on jokin vene!
Ilmotuksees voit laittaa selvennystä, esim ostetaan vähänkäytetty jne! Tai uusi...
Liikkeet varmasti tiedätkin mistä kamoja saa SF Store jne...

Samiset
Posts: 33
Joined: 19.7.2013 8:54:11
Location: Vantaa

Postby Samiset » 22.7.2013 13:00:21

Leksa wrote:Varmasti ihan järkevä ostos! näyttää siistiltä jne saa kamaa mukaan! tolla pääsee alkuun.
ja sittenhän seuraavaksi pitää ostaa homosohva, se on must! ja sittehän seuraavana on jokin vene!
Ilmotuksees voit laittaa selvennystä, esim ostetaan vähänkäytetty jne! Tai uusi...
Liikkeet varmasti tiedätkin mistä kamoja saa SF Store jne...


Jos haluisin heti uuden niin kävelisin tohon viereen varustenettiin... Ajattelin ostaa käytettynä osan kamoista niin tietää sitten jatkossa paremmin mitä haluaa, etten heti satsaa tsiljoonaa kamoihin ja sit haluiskin vähän toisenlaiset.

Ja selvennetäänpäs vielä sulle leksa, kun taidat olla ainoa joka sitä selvennystä tarvii, muut varmasti ymmärtää ilman selvennystä :P
Ostan siis KUNNOSSA olevan käytetyn sporasub patriot lautan tai vastaavan.
Last edited by Samiset on 22.7.2013 16:05:21, edited 1 time in total.
Kuin kala kuivalla maalla

User avatar
Leksa
Posts: 266
Joined: 11.4.2006 16:51:38
Location: Helsinki,Suami,Finland
Contact:

Postby Leksa » 22.7.2013 15:43:43

Sulla on hyvä ote hommiin! :-D
Asiastahan joku voi saada epävarman kuvan että, mitähän tuo nyt hakee!
Joo ymmärrys oli kyllä minulla 99 varma että haet käytettyä :)
Ajattelin sinun parastasi ja auttaa että jos jollain olis käytetty hyvä niin ottas yhteyttä! Ettei jäis jollain sitten vähästä yhteyden otot tekemättä, jos miettii et hakeekohan tuo käytettyy vai uutta.
Joo asioistahan voi itse olla aina 100 varma että tämä on kaikille 100 varma.
Käytännössä se ei kuitenkaan mee aina niin. Sentakia suosittelen tyhjentävää tekstiä ettei mene arpomiseksi.

Jos tarkastelet tekstiäsi avoimin mielin että onkahan tässä mitään harhaanjohtavaa tai epäselvyyttä aiheuttavaa, niin huomaat kyllä että taitaapa löytyä.
Tarkoitukseni oli hyvä!! enkä halua ketään opettaa joka ei sitä kärsi, enkä muutenkaan halua tietoisesti opettaa!

Vinkkaukseni oli hyvän tahtoinen ele lajitoverille!

Ja siitä voit olla varma!!

Mulla on elämässä sen suhteen isot rinkulat ettei tartte mitään narsistien esiintymistä harrastaa!
Ja jos oikeen tuumaat huomaat kiukkusi syyn olevan aivan muualla kuin vinkkauksessani.
Purit sen vain nyt minuun kun katsoit että tuolle pässille on nyt hyvä tiuskia ja aukoa päätä.

Kun ei nyt saatana muka tajua!
Eikä siinä mitää, löytyyhän multa pukin partaa ja horoskooppikin on Oinas, että pässiksikin vois luulla.
Ja se on mulle ihan Ok!
Tajuntani on yleensäkkin aika laaja jos puhutaan tajuamisista, sen takia minä näin että
tuota vois vielä selventää.

MUTTA SORI JOS SEKAANNUIN ASIAASI!!!
Asiahan ei minulle kuulunut ja olis pitänyt vaan pitää läpensä kiinni, kun ei tiedä aina kuinka kukin asian ottaa. Mun vika! :(

Ajattelin että jos sielä on joku nuori sälli joka kaipais apua!
Hyväntahtoisuudestahan aina sakotetaan. Kuten nytkin.

Toivottavasti löydät etsimäsi!
Ja meidän välit on puolestani OK! ;)
Tsemppiä mahtavaan harrastukseen!!
ps.My mistake!

Samiset
Posts: 33
Joined: 19.7.2013 8:54:11
Location: Vantaa

Postby Samiset » 22.7.2013 15:53:17

Jep, myönnän, että saattoi olla vähän vajavainen tuo ilmoitus, mutta oletin,että täälä kun ilmoittaa niin automaattisesti hakee käytettyä. Uudet kun saa kaupasta.

Tuo ensimmäinen vastauksesi vaan näytti v*ttuilulta tuon homosohva lauseen takia. Vai mitä tarkoitit tuolla?

Mutjoo, ei muistella pahalla :) käydään yhdessä kalassa joskus jos samoille kulmille satutaan.

Vastedes teen "täydemmät" ilmoitukset jos olen ostamassa/myymässä.

Ja anteeksi jos ymmärsin väärin vastauksesi.
Kuin kala kuivalla maalla

User avatar
Leksa
Posts: 266
Joined: 11.4.2006 16:51:38
Location: Helsinki,Suami,Finland
Contact:

Postby Leksa » 22.7.2013 18:48:46

:-D Saiteilla ja kirjoitteluissa sattuu aina toisinaan väärin ymmärryksiä jne. Kaikkihan sen tietää kun on joskus hoidellut tekstareilla asioita ja vielä vaikka ottanut vähä kuppia samalla! Maailman huonoin tapa hoitaa asioita!

Arvasin et homosohva voi aiheuttaa epätietoisuutta jos ei arvaa mitä meinaan :)

Eli tietystihän tarkoitin sellaista isompaa lauttaa joka kantsii hommata poijulautan mallisen jälkeen! Mut poijukin on hyvä nopeisiin reissu rykäyksiin ja vastaaviin ja tollasen Atolli mallisen mäkin hommaisin seuraavaksi!
Mutta jos yksin lähtee merelle ja ranta on kauempana ja tykkää henki kullastaan niin sellanen isompi lautta on must hankinta! Eli esim.

Omerin Clipper
Beuchatin Guardian
Tai Sevylorin Dive hunter mikä itsellä on, ja lauttaan päälle hommata kunnon lippusalko!
Muitakin merkkejä löytyy!

Mun pieni vikahan toisinaan on se että sekaannun joskus toisten juttuihin aivan turhaan!
Vaikkei tarttis ja pitäis, mitäs mulle toisten hommat kuuluu. Sais nyt itte hoidettuu edes omansa :)
Ja toiseksi monastikkin liian tarkka! mikä on siunaus ja kirous. Jos haluaa olla jossain hyvä niin on pakko olla tarkka. Mutta osatappa olla oikeissa asioissa, ja rennompi ja välppeempi sitten vähemmän tärkeissä! Siinä onkin koulimista itsessään loppuelämäksi.

Asioihin voi jäädä jumiin jos alkaa takkuamaan väärissä asioissa kuten minä johonkin sanaan jota sulla nyt ei ollut :) Kyllä sä Patrioottis saat ilman mitään vimpan päälle hiottuja tekstejäkin!!
Minähän täs menin sekaamaan sun juttuihin ja sain kivan opetuksen siitä! Että keskity jätkä vaan enemmän omiin hommiis :) täälähän sitänyt taas kallista aikaa paasataan kirjotteluihin! Mutta oppirahathan täytyy aina maksaa!
Eniveis!
MYIKÄÄ JÄTKÄLLE TOLLANEN HÄNEN HAESKELEMANSA POIJULAUTTA JA OSTAKAA ITELLE UUS! Mut et sä vikaan mee jos ostat uudenkin. Mut Merkki ja laatu täytyy tietysti kattoo! Mutta raha kysymyshän se on! Kaikki kun maksaa maltaita nykyään ja rahan menoo on helvetisti!
Ja tähän lajiinhan saa laitettuu vaikka omaisuuden jos haluu!;)

Mutta kaikkea hyvää!! ja tsemppiä ja kamojen kanssa puljailun ihanuutta :)
Last edited by Leksa on 23.7.2013 10:46:35, edited 1 time in total.

Samiset
Posts: 33
Joined: 19.7.2013 8:54:11
Location: Vantaa

Postby Samiset » 22.7.2013 18:55:42

Jep, tää sanasto ei oo viel iha avautunu mulle, siks tuli sekaannus ;) mutjoo.. Ehkä sit kuitennii olis parempi semmone isompi lautta, kun venettä ei oo eikä varmaa omaa tuukkaa pitkään aikaan :D rantoi tulee varmasti koluttua vähän pidemmällekin ja pidempään vedessä ollessa...

Eli jos jollain on lauttaa, tai sitä leksan mainitsemaa "homosohvaa" :D niin tarjotkaa ihmeessä, katotaan millaseen kauppaan päästään.
Kuin kala kuivalla maalla


Return to “Osto - Buy”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests