Kalastusseuraa Kouvola/Lahti?

Moderator: Maza

JoonasK
Posts: 3
Joined: 18.10.2012 13:14:14
Location: Kouvola/Lahti

Kalastusseuraa Kouvola/Lahti?

Postby JoonasK » 18.10.2012 13:59:34

Terve,

Oon vastikään aloittanu tän harrastuksen. Välineet on tullu hankittua ja oon käyny kourallisen kertoja yksikseen puljailemassa Kouvolan alueen vesistöissä. Lähtisin mielellään muiden harrastajien kanssa kalastelemaan. Asun Kouvolassa mutta kuljen töissä Lahdessa vuorotöissä. Auto on joten kyytihommatkin onnistuu. Yödyykkailut kanssa kiinnostaa, kunhan postipate tuo lampun. Laitesukellustaustaa on mutta vapaasukellushommat kiinnostaa enemmän. Ketään innokaita ottaa mukaan?

Terveisin,
Joonas Kortelainen

User avatar
Tähtinen
Posts: 249
Joined: 28.8.2006 18:36:45
Location: Lahti Finland

Postby Tähtinen » 10.1.2013 21:52:24

Hola!

Ja sori oon vähän myöhäs täs vastauspolitiikas :lol: on olevinaan niin kamala hoppu tätä nykyä kaikkine hommineni. No parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan!?

Elikkäs Lahdessahan meitä fisustajii on kyl useempikin (Lahden pingviinit), mut talvi kuluu kyl halli treeneis... Kevääl taas koittaa kalastuksen uusi aika! Osoitteina päijänne ym. lähiö mestat! Mukaan ehdottomasti otetaan kun mennään kunhan aikataulut passaa... Meidän seuralla tätä nykyä myös syvyys sukelluspuomi vermeineen, joten sellaiseenkin on mahdollisuuksia kesän tullessa!

Tähtinen
Raumalaisten kesken Lehtinen. "68"

JoonasK
Posts: 3
Joined: 18.10.2012 13:14:14
Location: Kouvola/Lahti

Postby JoonasK » 10.1.2013 23:18:19

No worries, hyvä homma! Kuulostaa makialta. Talvi menee tässä muitten lajien parissa mutta palaamme asiaan kevään myötä. Saattaishan tuota tosin jokusen kerran hallilla käydä pyörähtää. Laittelen yhteystiedot yvnä

Joonas


Return to “Uudet harrastajat - Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests